2015. július 24., péntek

MySpace Blogbejegyzések - 2009. április

2009. április 01., szerda

19:35 – Egy fanvideó
Aktuális hangulat: nosztalgikus

Az egyik rajongóm ezt küldte nekem.

http://www.youtube.com/watch?v=crOcUu7CgFs&feature=player_embedded

Köszönöm!!

De…
Túl sok a pingpongos jelenet.



_________________________________________________________________

2009. április 8., szerda

05:06 – Újjászületek
Aktuális hangulat: zúzós


Újjászületek sok-sok imádnivaló élménnyel.

Továbbá elkezdtem készíteni egy új oldalt tegnap este. Kérlek, várjatok még egy kicsit.

J-glam Inc.

(Megj.: a képről ezeket olvashatjátok le:
祝=Gratulálunk! 
卒業=Ünnepség 
変わらず隣に=Mindig mellettetek.
いつまでも、垂直やなく、平行に = Mindig add önmagad! / Ne tégy rosszat, inkább jót!)

_________________________________________________________________

2009. április 9., csütörtök

08:47 – Elrepülök
Aktuális hangulat: reményteljes

A mindenit, majdnem elfelejtettem Amerikába menni a sok elfoglaltságom miatt!!
Szóval most éppen egy autóban ülök, úton vagyok a repülőtérre.

Tegnap, 2009. április 8-án hivatalosan megalapítottam a ’J-glam’-et.
Hamarosan megnyílik a ’myv382tokyo.com’. Már elterveztem, hogy mit akarok tenni. Lépésről lépésre.
Amint készen lesz, megmutatom majd nektek japánul és angolul, hogy mit is csinálok.

Egyébként hadd mondjak nektek még valamit.
2009. március 14-én összeházasodtam Melodyval és a nyáron meg fog születni közös gyermekünk.

Itt és most bocsánatot kérek az aggódásért és kellemetlenségekért minden rajongómtól és ismerősömtől, beleértve a médiát is.

Megtanultam a fontosságát annak, hogy szembenézzek az emberekkel és szeressem a családomat, barátaimat a döntés folyamata alatt, hogy új családot alapítok. És rájöttem sok más dologra is.
Szükségtelen mondanom, mindenkinek van joga szeretni valakit, és szeretve lenni. A boldogság nem csak az enyém.

Szeretnék egy családot alapítani, ami megosztja a boldogságát másokkal, azért, hogy boldogok legyünk.

Hasonlóképpen meg szeretném köszönni Melody minden rajongójának a szívélyes támogatást.
Remélem, hogy nem csak anyaként, de nőként is élvezni fogja az életét sok reménységgel.

Nagyon sok őrültséget tettem a rocksztárkodás során egészen eddig, de esküszöm, hogy feltétlenül a munkának szentelem minden erőmet, és ahogyan férfi vagyok, örökké gondoskodni fogok a családomról. Szívem mélyéről esküszöm.
És ahogyan egy előadó barát, akit rengeteg rajongó támogat, a legjobbat fogom kihozni magamból amennyire csak lehetséges, hogy jó ember lehessek.

Sajnálom, és köszönöm minden Co-Miyavinak.

Még akkor is, ha tonnányi dolgot kell legyőznöm a jövőben, amit az előzői évi világturné során kiabáltam, hogy „SZERETLEK TITEKET”, örökre szól.

Akárki akármit mond, zenész maradok, 雅-miyavi-, és énekelni fogok, ahogyan én szeretném.

Még akkor is, ha nem leszek a J-glam legtökéletesebb képviselője, szeretném, ha mindannyian támogatnátok engem.

Fenébe, mennem kell!! Sziasztok!!


MYV


_________________________________________________________________

2009. április 10., péntek

08:31 – Repültem
Aktuális hangulat: fáradt

Wooooohoooooo!!
Végre Houston-ba értem!!

Majdnem 15 óráig tartott az út San Francisco-n keresztül…
Nagyon szép és tiszta ez a hely, de egy kissé barátságtalan az esti órákban.

Bárhogyan is, engedjétek meg, hogy leírjam az előző blogbejegyzésemet angolul is.

Tegnap, 2009. április 8-án hivatalosan is elkezdtem az új cégemet, a J-glam Inc.-t.

Miyavi új stílusának oldala, a ’myv382tokyo.com’ hamarosan megnyílik, és még akkor is, ha ez csak egy lépés egyszerre, biztosan haladunk előre.

Időközben két nyelven fogok írni ide, japánul és angolul.
(Köszi azoknak, akik lefordították és segítettek eljuttatni mindenkinek.)

Engedjétek meg, hogy hivatalosan is elmondhassam nektek:
2009. március 14-én összeházasodtam Melodyval, és ezen a nyáron megszületik a gyerekünk.
Igen, apa leszek!!
(Ki hinné el?)

Beleértve a riportokat a médiában, minden rajongómat és mindenkit, aki érintett ez ügyben, nagyon sajnálunk minden bajt, amit okozhattunk.

Ezúttal, a döntéshozatal alatt, hogy családot alapítsak, rájöttem, hogy újratanultam nagyon sok dolgot, amire egy jó ideje nem gondoltam, mint az egymással szembenézés fontossága, és a szeretet drága értéke, ami a barátaimhoz, családomhoz, és persze hozzátok köt.
Ahogyan mindenkinek egyenlő joga van szeretni és szeretve lenni, úgy gondolom, hogy a boldogság nem csak kettőnkhöz tartozik.
Szerintem az, ami igazán boldoggá tenne minket, az az, hogy családot alapíthassunk és otthont, amely megosztaná a boldogságunkat másokkal is körülöttünk.

És melody. rajongóihoz:
Nagyon köszönjük nektek a kedves támogatást.
És kérlek, továbbra is támogassátok őt a jövőben.
Szívből kívánom, hogy folytathassa az előrehaladást nem csak mint anya, hanem mint nő, csordulásig teli reménnyel egész életében.


Amíg megpróbáltam elegáns rocksztár lenni, talán minden határt túlfeszítettem egészen idáig. Szívből szeretnék változtatni a természetemen és minden figyelmemet a munkára koncentrálni, és mint egy férfi, esküszöm, hogy megvédem a családomat egész hátralevő életemben.
És ahogyan egy társ és zenész vagyok, akit ti támogattok, a legjobbat fogom kihozni magamból, hogy olyan ember lehessek, akit elismertek.

Minden Co-Miyavinak: sajnálom, és köszönöm.

Mióta Tokióba jöttem, ahol 17 évesen éltem, egy önző gyerek voltam és azt tettem, amit én akartam, de most apa leszek.
Még ha több dolog is van, amit védenem kell és élnem kell vele, és még akkor is, ha néhány nehezebb idő elkerülhetetlen, a „SZERETLEK TITEKET”, amit kikiabáltam a tavalyi világkörüli turné során, még mindig tiszta és felhőtlen.

Nem érdekel, mit fognak mondani az emberek, ahogyan egy művész, 雅-miyavi-, továbbra is ki fogom kiáltani, ahogy mindig.

A J-glam Inc. fő képviselőjeként, úgy gondolom, van néhány dolog, amihez nem értek, de meg fogom becsülni, hogyha továbbra is meleg és kedves támogatást fogunk kapni tőletek.

J-glam Inc.
CEO
Ishihara Takamasa


Mellesleg összefutottam pár rajongómmal a hotel környékén.
Remélem élveztétek a műsort, srácok!



Jó éjt.

Mi
_________________________________________________________________

2009. április 10., péntek

21:35 – Hotel Texasban
Aktuális hangulat: kipihent

kép4

Elnök vagyok. LOL
Épp most vizslattam át a cuccaimat, és az új videókamerám fényképet is tud készíteni!!



M Texasban
_________________________________________________________________

2009. április 11., szombat

17:45 – Hadd mutassam be a barátnőmet
Aktuális hangulat: imádott


Olyan cuki!!
Tetszik a pizsid~ :)

M bácsi
_________________________________________________________________

2009. április 13., hétfő

20:58 – Kösz, Texas
Aktuális hangulat: magabiztos

Heyyyyyyyy, végül visszaértem a városba!!

Kösz srácok, hogy eljöttetek tegnap este.
Mellesleg, hogy tetszett a show?

Még ha egy csomó baj is volt,
nem érdekelt minket, legalább ti & én ott voltunk, igaz?



Hold Texasban
_________________________________________________________________

2009. április 18., szombat

20:38 – Szeretett Mac-em…
Aktuális hangulat: magányos

Istenem… meghalt :-(
Nem kel fel…

Kérlek, valaki keltse fel Steve-t! *sír*
(Most a nagygépemről írok)

M

(Megj.: MYV laptopja halottnak tettette magát.)
_________________________________________________________________

2009. április 21., kedd

18:37 – A stockholmi Japan Expo 2009-et illetően

Kedves Co-Miyavik!
Nagyon hálásak vagyunk a támogatásotokért.
Sajnos azt a hírt kaptuk a stockholmi Japan Expo 2009-től, hogy a 2009. május 23-i program többféle okok miatt törölve lett.
Fogadják mély elnézésünket a kellemetlenségekért és megértésüket kérjük.

Őszinte sajnálattal,
a J-Glam Inc. személyzete

_________________________________________________________________

2009. április 23., csütörtök

04:58 – A stockholmi Japan Expo 2009-et illetően – MIYAVITÓL
Aktuális hangulat: zúzós

Beszereztem egy ugyanolyan laptopot, mint amilyenem volt.
Akkor is, ha a szeretett, fekete Mac-em még mindig az intenzív betegellátó osztályon van…

A svájci műsorok eltörléséről,
Naná, hogy nagyon-nagyon szomorú vagyok, hogy kihagyom a világ leggyönyörűbb városát, mert nagyon szeretném látni.

De srácok, tudjátok, hogy nem ez az utolsó lehetőség az életünkben.
Biztosak lehettek benne, hogy hamarosan vissza fogok térni valahogyan.

Szóval ne vigyétek túlzásba a headbangelést addig!!



Hehe… Ehhez mit szóltok?


M
_________________________________________________________________

2009. április 25., szombat

00:18 – Miyavi kihirdeti második világkörüli turnéját!
Aktuális hangulat: izgatott

MYV VISSZAJÖN!!

2009. szeptember 14-én, Miyavi születésnapján: élő koncert Tokióban, hogy megünnepelhesse a hivatalos rajongói klubjának kezdetét! /”C.W.I.F. Co-miyavi Worldwide International Family!!” – Co-miyavik egész világra kiterjedő nemzetközi családja./  
Ez a Shibuya C.C.Lemon Hall-ban lesz megtartva, jegyárusítás augusztus 8-tól.
Információ: BACKSTAGE PROJECT : 03-3357-8080 (hétköznapokon 12:00~19:00)

ÉS

MIYAVI HOZZÁD KÖZELI VÁROSBA IS ELLÁTOGAT!!

Miyavi új világkörüli turnéra indul 2009-ben is.

Szeptemberben kezdi el a Visual Kei Királya az ő „Neo Tokyo Samurai Black World Tour 2009.”-ét.
Ezúttal több országot is tartalmazni fog, mint például Oroszországot, Olaszországot, Argentínát és Mexikót.

Miyavi először fogja megmutatni a J-glam új stílusát a rockzenével Európa egész területén, amit az észak-amerikai koncertek követnek.

A jegyárusítás április 29-én, délben kezdődik.
A jegyinformációk különféle weboldalakon lesznek hirdetve, ahogyan a jegykezelés is.
Még több információért kattints a lejjebb található linkekre.

Az észak-amerikai turnék dátumairól hamarosan!

19/09/09 Moszkva (OROSZORSZÁG): www.concert.ru
20/09/09 Szentpétervár (OROSZORSZÁG): www.concert.ru
22/09/09 Tampere (FINNORSZÁG): www.tiketti.fi & www.lippupalvelu.fi
23/09/09 Helsinki (FINNORSZÁG): www.tiketti.fi
25/09/09 Hamburg (NÉMETORSZÁG): www.konticket.de
26/09/09 Cologne (NÉMETORSZÁG): www.konticket.de
27/09/09 Utrecht (HOLLANDIA): www.ticketservice.nl
29/09/09 Berlin (NÉMETORSZÁG): www.konticket.de
30/09/09 Bécs (AUSZTRIA) http://shop.kv-noiseart.org/
01/10/09 Budapest (MAGYARORSZÁG): www.eventim.hu, www.ticketportal.hu
03/10/09 Münich (NÉMETORSZÁG): www.konticket.de
04/10/09 Milánó (OLASZORSZÁG): www.ticketone.it
06/10/09 London (EGYESÜLT KIRÁLYSÁG): http://www.ticketweb.co.uk/user/?region=gb_london&query=detail&event=321435&interface=tw_pre-sale
07/10/09 Párizs (FRANCIAORSZÁG): http://www.ticketnet.fr/shop/fr/thematique.asp?genre=SC
09/10/09 Lyon (FRANCIAORSZÁG): http://www.ticketnet.fr/shop/fr/thematique.asp?genre=SC
10/10/09 Toulouse (FRANCIAORSZÁG): http://www.ticketnet.fr/shop/fr/thematique.asp?genre=SC
11/10/09 Barcelona (SPANYOLORSZÁG): www.ticketmaster.es




Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése