2015. május 28., csütörtök

2004-es kérdezz-felelek ~ BARKS kérdőív


01. Nevezz meg egy pillanatot, amikor arra gondolsz: "Sztár vagyok!"
MYV: Amikor WC-n vagyok. Mert tudod, egy nap csak 2-3 órára vagy sztár, amellett a munka tök egyszerűűűű. Bár egy sztárnak a WC-n is sztárnak kell lennie, és akkor is, amikor egyszerű dolgokat kell csinálnia.

02. Nevezz meg egy pillanatot, amikor arra gondolsz: "Nem is vagyok sztár."
MYV: A válaszom ugyanaz. A WC-n, hehe.

03. Írd körül, hogy néz ki egy szupersztár.
MYV: Úgy, ahogy én. Az ideális, jövőbeli én.

04. Mi a különbség egy szupersztár és egy sztár között?
MYV: Mi ez??? Nem tudom! *nevet* Csak a betűk másak!!

05. Szerinted egy szupersztár...
MYV: Az én esetemben: önmaga. És azt akarom, hogy ez mindegyikőtök esetében így legyen.

06. Mi a különbség a szupersztárok és a normál emberek között?
MYV: Nincs különbség. Én is egy normális ember vagyok.

07. Egy jelenlegi szupersztár Japánban, aki a világ előtt büszke lehet...
MYV: A miniszterelnök. Nem jó, ha nem vagy büszke erre. Ha mi magunk nem teremtünk olyan környezetet, amelyre büszkék lehetünk, az nem jó. No de a belső feltételeket félretéve… maga a tendencia, miszerint szégyellősködni menő, vagy hogy valami fura.

08. Nevezz meg egy olyan szupersztárt, akit kedvelsz, és aki történelmi figura!
MYV: Én nem tudok ilyen dolgokat...... Ono Imoko. *nevet*
[Ono Imoko egy politikus és diplomata volt a VI. sz. végén - VII. sz. elején. Valószínűleg MYV csak rávágott valamit a kérdésre. - Efef]

09. Valami, amit egy szupersztár egyáltalán nem tehet meg:
MYV: Az, hogy haldokolni merészel. Vagy hogy megáll. Azért, mert szerintem bizonyos sztároknak felelősséggel kell lenniük, ha már egyszer "szimbólumok".

10. És ami a szupersztárokat illeti?
MYV: Mindenki egyfajta szupersztár, akár felismered és megijedsz tőle, akár nem.

11. Valami, amit mindig veszel a szupermarketben:
MYV: Ajj... Mi értelme ezeknek a kérdéseknek? *nevet* Hogy mi az, amit mindig veszek a boltban? Nos... újhagymát. Azokat akkor is ehetem, amikor diétázom. És emellett meg olyan cuccokat, amik a kassza mellett vannak. *mindenki nevet* Habár már nem édességgel töltik fel azokat a pultokat, hanem elemekkel.

12. Melyek a kedvenc szupermarketeid?
MYV: A Peacock és a Summit. Meg a Phoenix. *nevet*

13. Mi az első dolog, amit csinálsz, mikor hazaérsz?
MYV: Levetkőzök.

14. Mondj valamit, ami mindig van a hűtődben!
MYV: Semmi nincs benne, csak olyan holmik, amiket nem lehet megenni, mint például hideg borogatás, zselépárna, protein és evőpálcika.

15. Mennyi pénz van ma nálad?
MYV: Körülbelül 100 jen... Általában nem hordok magammal pénzt. Mindig van egy bank, aki mellettem sétál, hehe. [bank = a menedzsere]

16. Mi az, amit mindig csinálsz elalvás előtt?
MYV: Átgondolom a napot, és terveket készítek a következőre. Vannak könyveim meg magazinjaim is, amiket el akarok olvasni, elő is vagyok fizetve párra, de.....

17. Mi az első dolog, amit teszel, mikor felkelsz reggel?
MYV: Ehh.... Fe-felveszem a szemüvegem.

18. Mit mosol meg először fürdés közben?
MYV: Ez nem olyasvalami, amiről csak úgy beszélhetek! Ezen nem segíthetek... De elmondhatom, hogy vakmerően megyek a hőfokszabályzóhoz. Én az a fajta ember vagyok, aki letörli a WC ülőkét, mielőtt használná. Tiszta lakásom van. *nevet*

19. Mi a kedvenc samponod, hajápolód?
MYV: Az, amiben van faszén.

20. Mi a kedvenc parfümöd, illatod?
MYV: A testszagom.

21. Mondj egy életre szóló leckét! 
MYV: Siess kapkodás nélkül, szárnyalj ugrás nélkül. [Saját dalából idézett, a Sungee Maemuki no Uta 2-ből.]

22. Taníts nekünk két 4-karakteres mondást! [4-karakteres mondás: 4 kanjiból álló japán bölcsesség] MYV: ‘Remegj a félelemtől!’ [Japánul kimondva: sensenkyoukyou] ....És még legyen mondjuk ez: ‘A lelki megvilágosodást csak elme és elme bensőséges kapcsolatának normájával lehet elérni.’ Idegeskedő srác vagyok. *nevet*

23. Milyen színű és fazonú a szerencsét hozó fehérneműd? 
MYV: Egyszerű, szűk, fekete boxer. Minden egyes nap szükségem van a szerencsére, haha.

24. Mennyi a testzsírszázalékod? 
MYV: Körülbelül 9%. 18 évesen, mikor még nem jártam kondizni, valahogy 12-13% körül volt. *nevet* [Amit leszűrhetünk: Miyavi mindig is gebe volt. xD 10-20%-ig egészséges a testzsír, a 10% alatti emberkéket a mérő már a 'sovány' kategóriába sorolja.]

25. Mivel vezeted le a feszültséget? 
MYV: Zenével. A zene tesz engem feszültté, de egyúttal az is nyugtat meg. Mikor azt gondolom, hogy “Olyan fárasztó dalokat írniiiii!”, csak felkapom a gitárom és játszom. És ez így ismétli önmagát.

26. Mit teszel azért, hogy megtartsd az alakod?
MYV: Proteint viszek be a szervezetembe.

27. Mi a horoszkópod?
MYV: Szűz… Ehh, jól van ez így?

28. Melyik szupersztárt csodáltad gyerekként?
MYV: Azokat, akik a TV másik oldalán voltak.

29. Mi volt a legemlékezetesebb dolog a Tokyo Dome-os fanclub eseményed során?
MYV: Amikor Saito [a menedzsere] megbotlott, haaaaha! Aztán a két mellette álló előadó is elcsúszott, muhaha. [Miért is rajongókkal kapcsolatos lenne a legemlékezetesebb dolog, elvégre FANCLUB eventről van szó…. xD]

30. Mi volt a legemlékezetesebb pillanat a Nippon Budokan-os fellépésed során?
MYV: A kis balesetem, mikor a robbanó izék kitörtek… Teljesen úrrá lett rajtam a meglepettség. Mikor durrant egyet, azt hittem, el fog találni. (nevet) [A show kezdetén valami kis robbanóanyag kellett volna, hogy landoljon a gitárján, de valami gebasz volt az időzítéssel, és a kezét érte az az izé.]

31. Fűznél valami megjegyzést ahhoz, hogy “beházasodtál” a Universal Music-be?
MYV: Otthon is ilyen nyugatiabb stílusú zenét alkottam, úgyhogy elküldtem nekik egy rakás demót!!! *mindenki nevet*

32. Mit gondolsz a Universal Music-ról?
MYV: Hatalmasak!! Túl óriásiak!

33. Mi a 21 Seikigata Koushinkyoku c. PV-d csúcspontja?
MYV: Ahh, az a rész, mikor az emberek olyan fejet vágnak, hogy „Miért vagyok én itt?!”.

34. Milyen gitárt tartasz a lemez borítóján?
MYV: Egy Randy Rhoads modell. [Az említett bácsi egy heavy metal szupörsztár, ehunn pózol a szóbanforgó húros csodahangszerrel: http://www.vintageguitar.com/wp-content/uploads/RANDY-RHODES-01.jpg] Úgyhogy nagyon ügyelek arra, hogy ne legyen repülőgép szerencsétlenségem. (nevet) [Ugyanis az előbb említett bácsi repcsi katasztrófában halt meg.] Ez az eredeti modell, más néven flying-Y [„repülő” Y; alakja miatt], ezért is használom, hehe.

35. Mi volt a legemlékezetesebb dolog az első major albumfelvételed során?
MYV: Hát az előbb mondtam. Amikor megsérültem.

36. Mi az a dolog, amit meg szeretnél tenni most, hogy major előadóvá lettél?
MYV: Nyugatra menni. *nevet*

37. Milyen lesz a Kekkonshiki no Uta c. kislemezed, amit decemberben adatsz ki? 
MYV: Olyan „fufufu” érzése lesz. *mosolyog*

38. Mi a Miyavi név eredete?
MYV: Az első művészneveim olyanok voltak, mint a Dokuro vagy Sharekoube [mindkettő azt jelenti, hogy koponya]. Ez akkoriban volt, mikor még totál amatőr voltam. Mikor azt mondták nekem: „Kérlek, írd alá itt!”, általában ezeket a neveket firkantottam oda. A Ramon nevet is csíptem. Úgyhogy Rui is lehettem volna, haha.

39. Milyen állatra hasonlítasz?
MYV: A sünire.

40. Milyen háziállatot szeretnél kapni?
MYV: Háziegeret. *nevet*

41. Álomrandi?
MYV: Nincs. Amíg együtt vagytok, addig okés.

42. Mondj valami, amivel egy lány a legjobban megbántott!
MYV: …Nem tudom… Egyáltalán nem tudom… *keserű nevetés* [vagy csak nem akartad elmondani, mert fájt volna az egódnak? ♥]

43. Kedvenc márkád?
MYV: Mostanában John Galliano és Tsubo. Egy olyan fajta srác vagyok, aki szeret öltözködni, szoknyát hordani és sminkkel a képén mászkálni, meg ilyenek.

44. Mi a kedvenc körítésed a miso leveshez?
MYV: Eh… leginkább semmi. *keserű nevetés*

45. Mik vannak a gyűjteményedben?
MYV: Nem nagyon gyűjtögetek. Persze vannak CD-im, DVD-im, regényeim és mangáim, de… Gyűjtöm a Golgo13 mangát. Legalább is azt hiszem. *nevet* Mert mikor megyek bevásárolni, valahogy mindig a szemem elé kerülnek, tök véletlenül. *mindenki nevet*

46. Hogy ünnepelnéd a barátnőd születésnapját?
MYV: Azzal, hogy azt mondanám neki: „Boldog szülinapot!” Talán írnék neki egy dalt, ha lenne időm…?

47. Jelenleg minek vagy a megszállottja?
MYV: A megszállottja… Ezek nagyon személyes kérdések, nem? *keserű nevetés* A munka mellett nem nagyon csinálok semmit. *„sír”* Úgyhogy… jelenleg az interjúknak vagyok a megszállottja. Annak, hogy interjúztatnak. *kétsébeesett kacaj*

48. Álmok
MYV: Az álmok valósak. Egy álom nem csak egy álom, hanem ösztönzés ahhoz, hogy éld az igazi életet. Az álmok embereknek készültek, hogy a kívánságuk irányába haladjanak. Szerintem akkor fogsz rájönni arra, hogy jó dolgot csinálsz, amikor egy lépéssel közelebb kerülsz az álmodhoz.

49. Melyik a kedvenc autód? 
MYV: A HiAce kisbusz (http://www.goo-net-exchange.com/car/toyota/img/toyota_hiace.jpg)! Jogosítvány? Hát olyanom nincs. De van egy robogóm. Szerezni akarok egy jogsit. Valaki nem akar megdobni eggyel? *nevet*

50. Mi a csengőhangod?
MYV: Sima rezgés, mert tudod, akkor sem veszem fel, ha csörög. Nem lenne helyes. Mármint úgy értem, nem pofátlan az, ha elkezdek valaki mással beszélni, miközben eleve egy traccsparti közepén vagyok? Engem is bosszant, ha az, akivel beszélgetek, felveszi a telefonját, miközben én mondom a magamét. Egyszer-egyszer olyan is van körülöttem, aki hirtelen elvonul telefonálni, anélkül, hogy valami olyasmit mondana, hogy „Elnézést!” (nevet). Mint ahogy S úr, a menedzserem is teszi.

51. Mit szeretsz és utálsz legjobban a dalfelvételek során?
MYV: Imádom a kajaszünetet. És amit a legjobban utálok, az az a pillanat, amikor befejezem a zabálást. Ezen album felvétele során fordult elő először, hogy sushit kaptunk.

52. Mikor írsz dalokat?
MYV: Nagyon sokat hajnalban szereztem. Mindennap, mindig a zenére gondolok, és bizonyos kifejezések, meg ilyenek adnak nekem ihletet, például ha zuhanyozom. De ha munka után kezdek el egy dalon dolgozni, az általában hajnalban történik.

53. Mit iszol a színpadon?
MYV: Mostanában mindig gyógyteát. Tudtad, hogy az édesgyökér levele hurutoldó hatású? Mindig forrróóóón iszom, amikor a show is forróóóó. Jót tesz a torkomnak.

54. Mi lennél most, ha megváltoztathatnád a foglalkozásod?
MYV: Gitáros hősnő! Vagy ez inkább nemváltoztatásnak számít?

55. Világos bőrszíned van. Az a típus vagy, aki utálja a nyarat?
MYV: Nem utálom én, csak azt rühellem, ha leégek, de ezzel nem csak én vagyok így, ugye?

56. Mi a kedvenc mangád?
MYV: A „Bobobo-bobo-bobo” és a „Cromartie Gimi”, azért, mert ezek olyan futurisztikusak, és én az ilyen jellegű mangákat szeretem. Kedvelem még Takahashi Tsutomu munkáit is, Inoue Santa-t és Yamamoto Hideo-t, például. Az egyszerűen csak szórakoztató mangák nem fognak meg engem. Kell, hogy valamit szerezzek a történetből.

57. Megmondták már neked valaha, milyen jövő vár rád?
MYV: Aha, nemrég jósoltak a tenyeremből. Nem bánom, ha megmondják, milyen sors vár rám, mert nem hiszek benne, hehe. Na meg mindennek a legvégén úgyis te vagy az egyetlen, aki megteremtheti a jövődet.

58. Mi a vércsoportod, és milyen típus vagy?
MYV: AB, és meglehetősen AB típus vagyok, hehe.

59. Az első külföldi utad…?
MYV: Azt hiszem, Hong Kongba mentem. Kiadattam egy fotókönyvet akkoriban. Ez még azelőtt volt, mielőtt betöltöttem volna a húszat.

60. Nevezz meg egy országot, ahova el akarsz jutni!
MYV: Az Amazonas-medence, vagy Afrika, vagy valami ilyesmi.

61. Mit ajánlanál, mit hozzunk Osakából szuvenírként?
MYV: Azt mondom, Osakából származom, de valójában olyan srác vagyok, akinek semmilyen szerepe nincs a szülővárosában. *keserű kacaj*

62. Szekáltak valaha gyerekkorodban?
MYV: Nem. Nem vagyok az a piszkálnivaló fajta.

63. Hogy birkóznál meg vele, ha mégis megtennék?
MYV: Talán abbahagynák, ha te is ugyanazt tennéd velük. Ha valaki leutánozza őket, egyből abbahagyják, bár ez hosszútávon nem működik. Ha igazán ezt akarod tenni, akkor jobb, ha megtartod a tisztes távolságot. Egy társadalomban, ahol együtt létezünk és kapcsolatokat kell létrehoznod, ez problémás lehet, de végül úgyis lesznek olyan emberek, akikhez nem fogsz passzolni. Jó, ha megszakítod a kapcsolatot ezekkel az emberekkel, az meg még jobb, ha nem áldozod fel magad, csakhogy befogadjanak. Az emberektől való elbúcsúzás szintén része az életreszóló döntéseknek, szóval nem ez a legjobb módja, hogy megoldd a problémát?

64. Mi a kedvenc helyed Tokióban? 
MYV: A Universal (lemezkiadó vállalat) WC-je király! De az enyémben is van bidé, úgyhogy egálban van a kettő.

65. Melyik tollat kedveled a leginkább? 
MYV: A Pentel patronos változatát.
(http://i.ebayimg.com/00/s/MTQyOFgxNTAw/z/4~IAAOxyk99R097f/$T2eC16RHJGMFFpsDRwUpBR097euqmQ~~60_35.JPG)

66. Ajánlj egy osakai helyet! 
MYV: A szüleim lakása.

67. Milyen a számítógéped képernyője? 
MYV: Fehér!

68. Kedvenc weboldalad? 
MYV: A saját honlapom adminisztrációs felülete.

69. Melyik animeszereplő bőrébe bújnál szívesen?
MYV: Bobobo-bo-éba.

70. Milyen szöveget vettél fel az üzenetrögzítődre?
MYV: UGYAAAAA!! Hagyj üzenetet, légyszi.

71. Számodra milyen az ideális halál?
MYV: Eltekintve attól, hogy jó vagy rossz legyen, gondoltam már párszor arra, hogy tök király lenne egy színpadon meghalni, vagy úgy, ha zene vesz körül. De mindennek legvégén mosolyogni szeretnék annak tudatában, hogy meg fogok halni.

72. Melyik a kedvenc baseball csapatod, vagy ki a kedvenc játékosod?
MYV: Nem tudooom~ *keserű kacaj* A fater Hanshin Tigers fan volt, szóval gondolom, ezt mondanám. Kik játszanak ebben a csapatban? Az egyetlen, akit az öregem szeretett… Kakefu volt. *nevet*

73. Eleveníts fel egy részt bármilyen szülővárosodbeli fesztiválról!
MYV: Nos, általában a haverjaimmal lógok és rossz fát teszünk a tűzre. Olyan dolgok nem épp történnének meg egy fesztiválon, hehe. Mindig csak kóboroltunk. Ha vidám bulit akartunk, inkább mindig elszöktünk, de tudod, hogy megy ez.

74. Nevezz meg egy dalt, amit mindig választasz, ha karaokezol!
MYV: Nem nagyon szoktam karaokezni. Legutóbb, mikor a személyzetemmel voltam, megkértek, hogy énekeljem a saját dalaimat, hehe.

75. Szereted az esős napokat és évszakokat?
MYV: Aha, okésak. Talán az, ahogyan az esős napokon viselkedsz, elmond valamit arról, hogyan is élsz. És ez igaz a napos napok esetében is.

76. Hány órát szoktál aludni?
MYV: Változó, de mostanában próbálok zsinórban 5-6 órát aludni, ami eléggé eltér a korábbi napjaimtól.

77. Szeretnél gyerekeket?
MYV: Igen. Egyértelműen. *távolba révedős tekintet*

78. Mit gondolsz, milyen király lenne a jelenlegi énedből?
MYV: Én lennék a dolgok eldobásának királya. Egy legyőzhetetlen király. Érdekes, nemde? *keserű kacaj* De tudod, én saját magam királya vagyok. Mindig.




Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése