2015. május 28., csütörtök

RENDÍTHETETLEN ~ Egyesült Királyságbeli premiervetítés ~

RENDÍTHETETLEN
~ Egyesült Királyságbeli premiervetítés ~
MIYAVI – Mutsuhiro „A Madár” Watanabe - Interjú

1. Mesélj a karakterről, akit alakítasz! 0:04-0:32
MYV: Tehát Mutsuhiro Watanabét alakítottam a filmben. Louie és a többi börtönőr Madárnak hívja őt. Ő az őr a fogolytáborban, aki idejének nagy részében Louie Zamperini-t kínozza. Brutális, kegyetlen, de ugyanakkor akartam némi emberséget és tiszteletet csempészni a karakterébe… ja.

2. Hogyan váltál a film és a karakter részévé? 0:34-1:13
MYV: Ennek az egésznek olyan derült égből villámcsapás érzete volt. Tudod, én egy zenész vagyok. Általában a gitárom húrjait ütögetem, nem pedig embereket. De kaptam egy ajánlatot Angie-től, én pedig megpróbáltam távolságot tartani a színészektől és még a japán őröktől is. A Madár egy nagyon távolságtartó személy. Nagyon jelentőségteljes az, hogy emberiességet öntöttem ebbe a karakterbe. Japánként egyáltalán nem akartam bármiféle negatív oldalát képviselni Japánnak - az országnak, ahol születtem és nevelkedtem – szóval rendkívül nagy kihívás volt emberséget csempészni a karakterbe.

 3. Milyen érzés, hogy a hollywoodi legenda, Angelina Jolie rendezésében vettél részt? 1:14-1:44
MYV: Angelina nagyszerű, igazi művész. Nagyon határozott és szenvedélyes. Mindennap eljött a forgatásra és mindnyájunkkal törődött. Tudja, hogy érzik magukat a színészek forgatás közben. Nagyon segítőkész volt. Fantasztikus munkát végzett és nagyon hálás vagyok neki.

4. Milyen volt dolgozni Jack O’Connell-lel? 1:45-2:03  
MYV: Ő is bámulatos és elbűvölő, nagyon kedvelem, de forgatáskor meg kellett tartanunk a tisztes távolságot, tudod, és ez nagyon nehéz volt. Kész kínzás volt számomra! De miután befejeztük a forgatást, együtt jammeltünk (hangszeres improvizáció). Ő is gitározott! Szóval volt együtt egy koncertünk a színpadon. Véget ért a háború.

5. Milyen volt filmezni Ausztráliában? 2:04-2:20
MYV: Kirááály! Az időjárás miatt, tudod, és imádtam az egyensúlyt a természet és a civilizáció között. Az étel pedig kiváló volt. A forgatáson a személyzet tagjai nagyon profik voltak, így nagyon megtisztelve érzem magam, amiért velük dolgozhattam; egy ilyen tehetséges csapattal.

6. Mit várhat a közönség a mozifilmtől? 2:21-2:55 
MYV: Ez nem egy tipikus háborús film. Az egész Louie Zamperini üzenetéről szól: a megbocsátásról. Hogy miért is érte el azt, amit, és mit bizonyított az életében. Szeretném, ha a közönség magával vinné azt az üzenetet, hogy milyen erős is lehet egy ember. Ez nem a háborúról szól, nem Amerikáról és nem Japánról. Az egész a megbocsátásról szól. És van egy rész a legvégén, mikor a nézők megkapják azt az üzenetet és megértik, miért is bocsátott meg. Nagyon tiszteljük és becsüljük őt.


Fordította: Efi
Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=sbr-ddnPSpk&feature=youtu.be

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése