2015. május 30., szombat

MySpace Blogbejegyzések – 2008. október

2008. október 22., szerda

03:43 – Debütálás Évfordulója
Aktuális hangulat: hálás

Kösz a rengeteg üzenetet,
A RI GA TO !!
Minden egyes lépésemmel el fogok számolni, amit megteszek az úton. 
Szeretlek titeket!!


382
_________________________________________________________________________________

2008. október 27., hétfő

00:22 – GAN-BARA-ESTE
Aktuális hangulat: inspirált

Heyheyheyeyheyheyheyeeyyyy élek!!  
Kurvára sajnálom, hogy mostanában nem frissítettem…



Akkor készítettem ezeket a képeket, amikor elmentem pár buliba, hogy láthassam a bálványomat, a BASEMENT JAXX-et TAKU-val az m-flo-ból, akit nagyon tisztelek. (Ismered őt? Ha nem, csekkold azonnal!!) 

És engedjétek meg, hogy bemutassam a kistestvérem, aki egy fitt és fiatal japán harcos.





…Hé, a srác, akinek épp lerúgják a fejét, NEM én vagyok!!! LOL

Nem tudok semmit mondani a kinézetéről, de ő igazán edzett.


Ez a kép pedig akkor készült, amikor elmentem STEVE LUKETHER műsorába az én nagy-nagy barátommal, JOEY-val (szeretlek, JOEY!!).




És természetesen a műsor nagyszerű és fantasztikus volt, erre mérget vehettek.

Szóval… jól megvagyok.

Már van egy hatalmas és kozmikus elképzelésem a következő fellépésemről.
Légyszi adjatok a NAGYSZERŰ ötleteitekből~


Béke!!

myv



Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése