2015. május 28., csütörtök

A japán rocksztár, Miyavi a Rendíthetetlenben debütál


Miyavi rocksztárként kiérdemelte a szamuráj gitáros becenevet Japánban az egyedi slappelési technikájával. A Rendíthetetlenben – amelyben egy második világháborús japán katonát alakítva debütál – Miyavi egy más becenevet kap: A Madár. New York-ban interjúvoltuk meg a 33 éves férfit, aki a szerepéről és filmes élményeiről mesél.

Mi késztetett arra, hogy te alakítsd a szadista őrt, Mutsuhiro Watanabét?
MYV: Először hezitáltam. Japánban születtem és nevelkedtem, így nem akartam egy olyan karakter bőrébe bújni, ami Japán negatív oldalát tükrözi. Aztán találkoztam Angie-vel Tokióban és minden letisztult számomra. Megmagyarázta, hogy ez a film nem az Egyesült Államok és Japán konfliktusáról szól, hanem Louis Zamperiniről, a megbocsátás üzenetéről és arról, mit ért el és mit bizonyított az ő hihetetlen életében.

Miért téged választott Angelina Jolie A Madárnak?
MYV: Ezt Angie-től kérdezd! Nem tudom. Én is tudni akartam! Minden hirtelen történt. Azt hallottam, hogy egy rockzenészt akart felvenni, akinek már nem újdonság az, hogy egy nagy tömeg előtt szerepel. Ijesztően kellett kinéznem a szerep miatt.


Melyik jelenetet volt a legnehezebb leforgatni?
MYV: A deszkásat. Abban a részben a karakterem fizikailag ütlegeli Louis-t, de közben szellemileg teljesen összeroppan. Nehéz volt számomra megtalálni a helyes megközelítést és az érzelmeket. Azt a bizonyos jelenetet két teljes napig forgattuk. Nem tudtam abbahagyni a sírást, nem tudtam uralkodni magamon. Mindenki rám várt, több, mint 500 ember egy nagy költségvetésű hollywood-i filmben. Hánytam! Nagyon féltem visszatérni a forgatásra.

Hogy gyűrted le azt a félelmet?
MYV: Angie azt mondta, hogy szánjak időt erre az egészre és legyek egyszerűen csak önmagam. Akkor képes voltam elfogadni magamat semmiként. Képes voltam visszatérni a forgatásra, hogy befejezzük a jelenetet. Azután újra hánytam.

Volt lehetőséged találkozni Louis Zamperinivel?
MYV: Igen. Nagyon értékes idő volt. A filmezés után elvittem a lányomat is, hogy megismerje Louis-t. Játszott a kislányommal. Elbűvölő volt, eszes, és egy igazi humorzsák. Éreztem az erejét, még így is, hogy már olyan idős volt.

Mit jelent a „382” tetoválás az öklödön?
MYV: A japán nevemet. A 382 olvasata a Miyavinak. Régebben azt mondogattam, hogy ez a szám jelzi, mennyi ex-barátnőm van.


Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése