2015. október 6., kedd

MySpace Blogbejegyzések - 2009. december

2009. december 02., szerda

02:58 – Helló újra, Ázsia!
Aktuális állapot: kalandos

Héhé, alig hiszem el, hogy Thaiföldre megyek e hónapban!
 Nagyon izgatott vagyok, mert a DJ barátaim gyakran mennek oda és mindig szólnak nekem róla.
 
Még akkor is, ha ezúttal nem élő szereplésem lesz, elviszem a gitárom és remélem, hogy elvezet a következő lépéshez.
 
Kína!
Igazán várom, hogy lássalak titeket újra, hosszú-hosszú idő után.
 
Készen álltok az őrületre?

M
_________________________________________________________________

2009. december 5., szombat

16:50 – Pekingből
Aktuális állapot: áldott

Azt hittem, nem fog összejönni, hogy belépjek mySpacere innen, Kínából, de itt vagyok!
Jó éjt!



M
_________________________________________________________________

2009. december 7., hétfő

16:30 – Biztonságos befejezés
Aktuális állapot: tökéletes

Köszönöm a lelkes üdvözléseteket, kínai co-myv-k!
Pazar időt töltöttem veletek.

A következő kitűzött célpont…


Igen, TAIWAN!

ZÚZZUNK!

M
_________________________________________________________________

2009. december 11., péntek

01:07 – Kisalbum 
Aktuális állapot: erős

Zúzni fogok Taiwanban!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=amq_ICTIdCI

雅-ya-
_________________________________________________________________

2009. december 25., péntek

03:27 - Nagyon boldog karácsonyt!
Aktuális állapot: bájos

Először is, nagyon-nagyon jól éreztem magam ebben a hónapban az ázsiai országokban.

Köszönetet kell, hogy mondjak az édes rajongóimnak és a nagyszerű személyzetnek minden egyes országban a kedves fogadtatásukért. (Sajnálom, hogy ezúttal nem tudtam más ázsiai országot meglátogatni.)

Igazán király volt és mindenki annyira lelkes volt Thaiföldön!

Ismeritek a különbséget az egyre hidegebbé váló Tokió és a havat még nem látott Bangkok között, ugye? Rohadtul hihetetlen volt!
Másrészről nem volt rossz a perzselő Nap alatt látni egy karácsonyfát.

Próbát tartunk a 29-i partira, ami az fanklub tagoknak szól. 

Nagyon boldog karácsonyt nektek!



M
_________________________________________________________________

2009. december 31., csütörtök

04:37 - Köszönöm, 2009.
Aktuális állapot: sikeres

Alig hiszem el... a mai az utolsó nap 2009-ben.
Olyan dolgok történtek ebben az évben, amiket még csak nem is reméltem.

Elszakadtam a cégtől, ahol 10 évig dolgoztam.
Elindítottam a saját cégem, a J-glam RT-t.
Megházasodtam, lányom született.
Minden ember számára elérhetővé tettem a hivatalos fanklubom.
Másodjára turnéztam végig a világot.
Megsebesültem és beteg lettem.

Nagyon sok elválásra kényszerültem, de így több lehetőséget nyertem, hogy csodálatos embereket ismerjek meg.




Ahogyan mondtam a rajongóimnak a fanklubos bulin, együtt fogok dolgozni az EMI Music-al, egy újabb alapot kezdve 2010-től.
Kurvára őrültek, kibaszottul szeretem őket. Egy nagyszerű csapat reményteli kilátással MIYAVI zenéjéhez, és érzem, hogy tényleg képes leszek izgalmas jövőt alkotni velük.

Azonban engedjétek meg, hogy köszönetet mondjak a rajongóimnak. Megígérem, hogy ugyanúgy fogom tépni a gitárt, mint azelőtt.

És ti, ott az Egyesült Államokban: EL FOGOK MENNI jövőre, nem érdekel, mi történik, úgyhogy kérlek adjatok még egy kis időt. Elég nehéz helyzetben vagyunk most, de NEM FOGJUK feladni. Köszönjük.




Bárhogyan is, tuti, hogy a következő év igazán mozgalmas lesz.
 
És amit ebben a kibaszottul őrült évben elértem, az az, hogy...
"Ha egyszer megteszel egy lépést, út lesz előtted."

Nem lesz út, ha nem léptek. Akkor sem, ha volt is egy ösvény előttetek a kezdetekkor. Te készíted az utad, amin jársz.
Még akkor is, ha nagyon kicsi léptekkel haladok, biztosan állok a lábaimon.
 
Természetesen tonnányi nehézségbe ütközhetünk, de soha nem adtam fel semmit az életemben, és soha nem haboztam, csak megyek tovább, bármi történjék is.
 
Hagy mondjam újra. Szívem mélyéről SZERETLEK TITEKET 2010-ben is. Boldog-boldog új évet nektek!
 
 
 
 
雅-MIYAVI-




Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése