2015. október 4., vasárnap

MySpace Blogbejegyzések - 2009. október

2009. október 2., péntek

22:35 – Még mindig élek
Aktuális állapot: rosszkedvű

Mindenki jól van?

Engedjétek meg, hogy néha japánul is blogoljak. Remélem, hogy a drága rajongóim le tudják fordítani,. Előre is köszönöm!

Még mindig élek.
Azt hiszem, erősebbé váltam.
 A tavalyi énemhez hasonlítva magam, úgy érzem, felnőttebb lettem.

És ideges leszek akkor, amikor észreveszek néhány dolgot magam körül.

Bár látom a fényt, amit célba vettem, nem tudom, meddig fog tartani, hogy elérjem.
 Néha elcsüggedek.
 De mindennap továbbmegyek.

Megjártuk Oroszországot 2 nap alatt.
Vége 6 mozgalmas napnak.
Kelet-Európát is letudtuk 3 nap alatt.

Most tűnik fel, hogy átmentem fél Európán…

Mégis kevésnek tűnik.
Egy ember, egy dolog, egy út.


U.i.: Ma is szabadnapom volt, de sehol nem voltam képes várost nézni a fájó testem miatt. A hotel gőzszaunájában pedig buzik akartak elcsábítani.


Béke!


M

_________________________________________________________________

2009. október 3., szombat

23:59 – Viszlát, Németország
Aktuális állapot: szerelmes

Köszönöm ezt a hatalmas élményt Németországban.
Sokkal erősebbé tett.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-xiaJbrcmw8

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kEj7XCkOAcs

Életünk turnéja SOSEM ÉR VÉGET.


M
_________________________________________________________________

2009. október 6., kedd

01:11 – Olaszországból Londonba
Aktuális állapot: élénk

Majdnem 20 órába telt, hogy Olaszországból Londonba érjek Franciaországon keresztül.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=04Ri4mmDz9g

M
_________________________________________________________________

2009. október 9., péntek

18:37 – Londonból Párizsba
Aktuális állapot: áldott

Miután letudtuk azt az őrült londoni koncertet, befutottunk a varázslatos városba, Párizsba a pályaudvaron keresztül, ami a Harry Potter sorozatról híres.

Amúgy fiúk-lányok Londonban! Ez a show SOKKAL FORRÓBB volt mint legutóbb, az tuti. Szeretlek titeket.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1tqS4Rtq0ZU

És annyira kimerült voltam a párizsi műsor után, hogy még csak felállni sem bírtam a backstageben, mert a koncert eszméletlenül forró volt. (Állítom, hogy csak egy törött légkondi volt ott, lol.) 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sXluLRbdvCc

És még mindig Franciaországban vagyunk két koncert erejéig. Tartsatok velem, oké?

A koncertek elején elkezdtünk néhány új dalt is játszani.

Srácok, hagy lássam az őrületet!

M
_________________________________________________________________

2009. október 9., péntek

22:29 – Nagyszerű koncert & nagyszerű hely
Aktuális állapot: hóbortos

A mai műsor király volt, a helyszín pedig különleges!
De sajnos nincs engedélyem, hogy rakjak fel videót a helyről, ezért érjétek be ezzel a képpel, amit ottlétem alatt készítettem. :)



LYONI SIKÍTÁS!!

M
_________________________________________________________________

2009. október 10., szombat

05:59 – Barcelona
Nagyon fontos üzenet a spanyolországi, barcelonai koncertet illetően
            
A hamarosan elérkező barceloneai koncerttel kapcsolatban azt hallottuk, hogy néhány rajongó már korán odamegy a helyszínre sorakozni. Tudomásunkra hozták, hogy sajnos néhány rajongót majdnem megtámadott egy csapat gengszter, miközben sorban álltak a koncert előtt.
Elnézést kérünk a megfenyegetett rajongóktól, reméljük, hogy többet nem fog ilyen előfordulni.
Mindenkit megkérünk, aki már korán sorakozni akar, hogy LEGYETEK ÓVATOSAK.
A biztonságotok érdekében ügyeljetek rá, hogy ne legyetek egyedül. Maradjatok mindig egy csapatnyi emberrel.
 Kérjük, vigyázzatok magatokra. Várjuk, hogy láthassunk mindnyájatokat a koncerten!

J-glam Inc. Személyzete
_________________________________________________________________

2009. október 11., vasárnap

12:21 – Franciaország elhagyása
Aktuális állapot: fájó

Köszönöm a felejthetetlen perceket, Franciaország!
Remélem, hogy élveztétek a francia nyelvtudásomat, srácok.


Megsérültem, amikor leestem a színpadról…
(Tudom, néha ügyetlen vagyok.)

És ahogy a személyzetem is említette korábban: kérlek, legyetek óvatosak, amíg vártok a szuperhősötökre!

Merci beaucoup. (Nagyon köszönöm.)



M
_________________________________________________________________

2009. október 11., vasárnap

22:55 – Köszönöm, Európa!
Aktuális állapot: áldott

Épphogy csak vége lett a koncertnek Spanyolországban, a legszenvedélyesebb országban. És persze mindenki sokkal szenvedélyesebb és érzékibb volt, mint amire számítottunk.

KÖSZÖNÖM NEKED, EGÉSZ EURÓPA!!!!!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mXJKDNj0sFE

Miután pihenünk itt egy éjszakáig, repülünk Brazíliába.



Készen állsz a rockra, Észak-Amerika?


M
_________________________________________________________________

2009. október 14., szerda

06:50 – Köszi & bocsi
Aktuális állapot: fáradt

Köszönöm és sajnálom, brazil rajongóim.
Mindössze ennyit tudok mondani ma este.

Nagyra értékelem, hogy énekeltetek velem, és remélem, hogy a hangom elérte a lelketeket. 

Bárhogyan is, engedjétek meg, hogy bezuhanjak az ágyamba…

Még több szeretettel:

M
_________________________________________________________________

2009. október 17., szombat

03:12 – Észak-Amerika poklának gyűrűjében
Aktuális állapot: kimerült

Nem tudtam kapcsolatba lépni veletek tegnap éjjel, mert fájdalomtól vergődve szenvedtem az ágyban, mióta visszajöttem a csarnok hoteléből rögtön a koncert után…

Az EU turné során olyan sok ember volt, aki megfázott és beteg lett, így tudtam, hogy előbb-utóbb rám is sor kerül.
És ez itt ért el Észak-Amerikában.

Kaptam ma reggel egy injekciót a fenekembe és most már sokkal jobban érzem magam.


A karjaimat nem tudom felemelni a láz miatt levő fájdalomtól. A bordáimba éles fájdalom nyilall, akárhányszor csak levegőt veszek, nem is beszélve a sok horzsolásomról, amiket észrevétel nélkül szereztem a színpadon.
A hangom, ami irányíthatatlan, a borzongás és émelygés...

Néha elgondolkozom, amikor meglátom magam a tükörben… „Mi az ördögöt keresek itt?” Lol.

De még mindig élek.
Túl fogom élni, és megerősödöm.

Pápá, ragyogó Argentína. 
És bocsi, hogy itt hagyom a vírusom. :P

Most megtámadjuk Chilét.



M
_________________________________________________________________

2009. október 17., szombat

17:49 – Újra és újra újjászületek
Aktuális állapot: energikus

Köszöböm a biztató üzeneteiteket, sokkal jobban vagyok és remekül szórakoztam a chilei rajongóimmal.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r7Oq0c1GGqI

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2vuHfbfjxWc

Nem tértem még teljesen vissza, de még mindig lélegzem.

Tudok repülni, hagyjatok hát szárnyalni!


_________________________________________________________________

2009. október 21., szerda

11:42 – Bejelentés a J-glam személyzetétől
SÜRGŐS KÖZLENDŐ: MIYAVI USA TURNÉJA ELHALASZTVA

Legnagyobb sajnálatunkra szolgál, hogy be kell jelentünk a következőt: Miyavi USA turnéja (aminek megállójai Seattle, New York, Atlanta és Dallas) törölve lett; a jövőben bepótoljuk.
Akadtak problémák néhány dologgal, például a bandatagok belépési engedélyeivel és egyéb komplikációk, amik a koncerthelyszínek lefoglalásai közben adódtak. Sőt, Miyavi európai turnéján történt sérülése és betegsége sem mutat gyors gyógyulást. 

Miyavi alig várta az USA turnét és még mindig erősen ellenkezik az ellen, hogy töröljük a koncerteket.
Miután egy mexikói körzeti orvossal konzultáltunk a sérüléséről és egészségi állapotáról, mi, mint vezetők, arra az elhatározásra jutottunk, hogy célszerűtlen folytatnia az előadásokat, és az lenne a legjobb számára, ha minél hamarabb kérhetnénk egy szakszerű orvosi kezelést Japánban.  

Hihetetlenül sajnáljuk a csalódást, amit ezzel okoztunk minden rajongónak az Egyesült Államokban, de tisztelettel kérjük szíves elnézésüket. Biztosítunk egy jobb előadást a banda legjobb formájában.

Amint képesek leszünk megerősíteni az újraütemzett turné dátumait és helyszíneit, azonnal feltüntetjük a hivatalos weboldalon.
Még egyszer elnézéseteket kérjük, de reméljük, hogy sikerül helyreállítani a jó viszonyt közöttünk a közeljövőben.

Tisztelettel:

J-glam Inc. személyzete
_________________________________________________________________

2009. október 23., péntek

09:08 – Jól vagyok, csak üresen

Köszönöm a vendégszereteteteket Mexikóban, képesek voltunk befejezni az észak-amerikai turnét.
Jelenleg San Franciscoban vagyunk, várunk a repülőgépre, hogy Japánba utazhassunk. 
Igen, ahogy tudjátok, srácok, az USA-beli koncerteket ezúttal elhalasztottuk.

Nem tudok kijutni a repülőtérről...

Annyira sajnálom!

A szívem milliószor jobban fáj, mint a fizikai fájdalom a testemben, amikor rágondolok, hogy hogyan érezhetnek az emberek, akik rám várnak a jegyükkel.

Jól vagyok.
Most csak arra vágyok, hogy lehunyhassam a szemem...

M
_________________________________________________________________

2009. október 30., péntek

14:22 – Még egyszer köszönöm
Aktuális állapot: vidám

Bocsánat, hogy aggódásra adtam okot; már sokkal jobban vagyok, és apránként elkezdtem dolgozgatni a zenémen.

Tépni akarom a húrokat a színpadon!



M




Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése