2015. szeptember 30., szerda

MySpace Blogbejegyzések - 2009. szeptember

2009. szeptember 6., vasárnap

06:18 – Megújulás
Aktuális állapot: felfrissült

Az oldalam hamarosan megújul; kísérjétek figyelemmel!

www.myv382tokyo.com

_________________________________________________________________

2009. szeptember 11., péntek

20:01 – A vég
Aktuális állapot: eleven

Kurva élet!
Majdnem meghaltam, ember!!

Amíg edzettem a kondiban, hirtelen elájultam oxigénhiányban. 

Egy hete szorgos hangyaként dolgozom a rengeteg felhalmozódott munkámon, tennivalómon. Igazán fáradságos volt.
Bár én mindig azt hajtogatom, hogy ez már túlmegy minden határon, mégis képes vagyok megbirkózni minden feladatommal.
Még ha az agyammal ezt fel is fogom, a testem néha nem figyel rá, és ez kölcsönös.

De remélem, hogy amíg így küzdök, képes leszek mindent megérteni.

Az az igazság, hogy rengeteg aggodalom van most bennem a műsor és a turné miatt ebben az új helyzetben.

Az aggodalmaim ellenére próbálok egyszerre csak egy dologgal foglalkozni és felépíteni egy erős támpontot lépésről lépésre azon emberek segítségével, akik körülvesznek.

Kérlek, fogadjátok ezt örömmel; én is azt teszem.

Készen állok a főpróbára!


Még több szeretettel:


M

_________________________________________________________________

2009. szeptember 12., szombat

21:11 – Mellesleg…
Aktuális állapot: elcsábító

Hé, mit szóltok hozzá, ha kezdek egy facebook-ot?
http://www.facebook.com/miyavi.official
_________________________________________________________________

2009. szeptember 12., szombat

21:49 – Na oké
Aktuális állapot: folytatja a csábítást

És mi van a Twitter-el?
http://twitter.com/miyavi_official
_________________________________________________________________

2009. szeptember 12., szombat

22:25 – Most ezt
Aktuális állapot: elfoglalt

Wow, és YouTube-on is!!
http://www.youtube.com/myv382tokyo
_________________________________________________________________

2009. szeptember 14., hétfő

05:49 – 914
Aktuális állapot: boldog

NAGYON KÖSZÖNÖM!!



(Megj.: Felirat a képen: "Köszi a sok édes üzenetet!" - Efi)
_________________________________________________________________

2009. szeptember 14., hétfő

22:22 – YAY!!
Aktuális állapot: sikeres

A szeptember 14-i tokiói előadás nagyon-nagyon jól sikerült!! Köszönöm nektek, srácok!!

Láttam a rajongóim mosolyát és biztos vagyok benne, hogy a mai koncertem volt az eddigi legjobb mind közül.



A  weboldalam pedig frissült, remélem tetszik nektek!



Bárhogyan is, nem tudom szavakkal kifejezni, hogy mennyi szeretetet éreztem és kaptam ma.

Nagyon köszönöm!!


Fel kell készülnöm a hosszú-hosszú turnéra… miután megnéztem a nap videóját.



A színpadon majd látjuk egymást!


M

_________________________________________________________________

2009. szeptember 19., szombat

09:54 – Jó reggelt Oroszországból
Aktuális állapot: kalandos

A Myv-csapat VÉÉÉGRE megérkezett Oroszországba!!

Nem tudtunk olyan repülőjegyet szerezni, amivel egyből Oroszországba mehettünk volna, így tegnap éjjel Pekingben maradtunk.

Már nagyon hideg van itt, Oroszországban!!


Még mindig nem fogtam fel, hogy kezdődik a turné. Furcsa, mert általában nem érzek így a turnék előtt, de lehet, hogy ez most csak azért van, mert össze-vissza szaladgáltam és dolgoztam a napokban. De biztos vagyok benne, hogy ez az érzés el fog tűnni, amint meglátom a rajongóim arcát.

Még akkor is, ha nincs időm a kikapcsolódásra vagy szórakozásra, mindig észlelem, hogy mennyire támogatnak engem a rajongóim újra és újra amikor színpadra lépek.
Hagy háláljam meg még egyszer.


A VILÁGKÖRÜLI TURNÉ MÁR ELKEZDŐDÖTT!!

FELRÁZLAK TITEKET, DRÁGÁIM!


M


U.i.: Látod az IKEÁT?


_________________________________________________________________

2009. szeptember 19., szombat

23:14 – Az első show Oroszországban
Aktuális állapot: „kész”

Oroszország gyönyörű mosolyai!


http://www.youtube.com/watch?v=NqaV5pzzra8
_________________________________________________________________

2009. szeptember 22., kedd

11:41 – Helló, Európa!
Aktuális állapot: fázós

Berepültünk a Föld leggyönyörűbb környezetébe!
De túl száraz az én érzékeny torkomnak, ember… (x_x)



Mellesleg, köszönöm a csodálatos pillanatokat Oroszországban, nagyon jól éreztük magunkat kint.





HELLÓ, EURÓPA!
KÉSZEN ÁLLTOK A ZÚZÁSRA?! 



M
_________________________________________________________________

2009. szeptember 23., szerda

09:45 – Őrült koncertek egymásutánja
Aktuális állapot:  magabiztos

Épphogy csak végeztünk az első finn koncerttel. A hangzás, a színpad, a légkör és a feszültség nagyszerű volt.

Igazából ideges voltam a show előtt egy olyan helyzet miatt, amire nem számítottam.

De a ti imátok elérte a szívemet. Nagyon szépen köszönöm.

Még abban a szituációban is remekül viselkedett a személyzetem. A bandám is egyre csak jobb és jobb.

Ezúttal nem tudtunk táncosokat vagy előadókat hozni magunkkal; a banda nagyon szolid és egyszerű volt. 

Őszintén szólva, nem számítottam ilyen esetre. De most már elfogadtam, hogy van valami, amit el tudok érni az utazásom végén.

Úgy érzem, hogy ezek után még erősebb tudok majd lenni.

Bárhogyan is, egyre őrültebb koncertek követik egymást, a végén még a poklot is képesek leszünk szétzúzni.


http://www.youtube.com/watch?v=RA6v0EFDrPA


M
_________________________________________________________________

2009. szeptember 24., csütörtök

16:49 – A turnébusz
Aktuális állapot: kalandos

Beszálltunk az EU-s turnébuszunkba!



http://www.youtube.com/watch?v=kFMKSZ9RZLw
_________________________________________________________________

2009. szeptember 24., csütörtök

11:48 – Meztelen voltam…
Aktuális állapot: boldog

Mivel törölve lett a májusi, svédországi szereplésem, nagyon-nagyon boldog voltam, hogy képes voltam még egyszer eljutni ide!

Még akkor is, ha ez kemény és fárasztó út lesz, sosem fogom feladni annak a reményét, hogy lássam a mosolyotokat, ahogy a nevemet kántáljátok, srácok.







Akkor… Most hova is megyek, emberek??


M

_________________________________________________________________

2009. szeptember 25., péntek

22:51 – Még mindig szomjas
Aktuális állapot:  szomorú

Sajnálom, hogy nem tudtam ma énekelni… ezért kiabáltam a szívem legmélyéről.

Kérlek, engedjétek, hogy egyenesbe jöjjek.   

Srácok, remélem, hogy legközelebb szórakoztatóbbnak fogjátok találni a zenehallgatást, mint azt, hogy videózzatok a mobilotokkal.

Nem tudom megállni, hogy ne szeresselek titeket.
Jó éjszakát!


Tisztelettel:

M


_________________________________________________________________

2009. szeptember 26., szombat

23:46 – Újjászületek
Aktuális állapot:  tökéletes

Újjászülettem ma este.

Köszönöm, Németország!
3 nap múlva jövök. lol


Visszataps Németországból

(Megj.: ide videót linkelt, de az már nem érhető el. - Efi)

A backstage-ből

(Megj.: szintén, ez a vidi sem érhető el többé. - Efi)


M
_________________________________________________________________

2009. szeptember 27., vasárnap

23:20 – Teljesítve!!
Aktuális állapot:  tökéletes

Kurva jó estém volt Hollandiában.
Nagyon örülök, hogy 6 őrült show követte egymást különböző országokban.

És biztos vagyok benne, hogy elértem a következő szintet.

Titeket is odaviszlek, srácok, hogy érezzétek mindenemet a testetekkel és a lelketekkel.

Mindenki sikít, ez a NEO TOKY SAMURAI BLACK!

https://www.youtube.com/watch?v=jCIASQd_Tow

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y7b63tlhXnk

Most megyünk vissza Berlinbe, Németországba.



M
_________________________________________________________________

2009. szeptember 28., hétfő

00:50 – A hivatalos fanklubom
Aktuális állapot:  kalandos

C.W.I.F. -Co-miyavi Worldwide International Family-

Végre, végre, végre, a hivatalos fanklubom már az egész világ számára elérhetővé vált!!!!

Még ha hosszú és nehéz út is volt, akkor sem tértünk le erről az ösvényről a ti rengeteg támogatásotok és szeretetetek miatt!

A rajongómnak lenni nem csak annyi, hogy csatlakoztok a klubomba, de ez az egyik álmom, hogy kerítsünk néhány helyet, ahol mindnyájan úgy érezhetjük, hogy kapcsolatban állunk egymással.

Ez még csak a kezdete a mi ragyogó turnénknak.


EMBEREK, EGYESÜLJÜNK!


EGYEK VAGYUNK

M
_________________________________________________________________

2009. szeptember 30., szerda

11:56 – Hé, Amerika!
Aktuális állapot: éber

Mi a helyzet, Amerika?!

Elnézést minden zűrzavarért.
Készüljetek, mert októberben visszamegyek, hogy együtt zúzzak veletek!
Csak hogy tudjátok, a dallasi jegyek már kaphatók, úgyhogy remélem mindenki tud jegyet szerezni, hogy egy jót bulizhasson este!
New York-ban és Atlantában is hamarosan kaphatók lesznek a jegyek.

…És egy nagy újítás: Seattle!
Ti is énekelhettek velem október 25-én, úgyhogy jobb, ha jösztök!

Van egy kis meglepetésem, amit az eddigi koncertek alatt passzoltam. Most lesz először, úgyhogy ragadjatok meg egy jegyet, mielőtt elfogynak!
El akarom mondani nektek, hogy mi az, de akkor már nem lenne meglepetés, ugye?

Lesz még két további közlendőm, úgyhogy figyeljétek a blogom!



Szeretettel:

M
_________________________________________________________________

2009. szeptember 30., szerda

23:43 – Ausztriában
Aktuális állapot: élénk

Komolyan mondom, nagy forróság volt Bécsben.
Hagy lássam az ugrálásotokat, lányok!!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NOdbq-Ej5ho

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=putPCur2iKA

M





Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése