2015. szeptember 29., kedd

MySpace Blogbejegyzések - 2009. július

2009. július 4., szombat

21:05 – NO.460 + MR.kim
Aktuális hangulat: pajkos

Igazából most L.A.-ben kellene lennem néhány esemény miatt, de nem tudtam menni, így egy barátom repül oda helyettem.
Biztos vagyok benne, hogy ha kérdeztek tőle valamit, srácok, ő mindenre válaszolni fog.

A kulcsszó…

NO.460 + MR.kim

A szívem most L.A-ben van.
Érezzétek jól magatokat, drágáim!!


M

_________________________________________________________________

2009. július 8., szerda

08:03 – C.W.I.F. hírek a J-glam személyzetétől

Kedves Co-Miyavik a világ körül!

Köszönjük Miyavi iránti szereteteteket és támogatásotokat.

Ahogyan már korábban is beharangoztuk, Miyavi új rajongói klubja, a C.W.I.F. "Co-Miyavi Worldwide International Family” a múlt hónapban megnyílt a japán rajongók részére.
Köszönjük minden támogatónak, általuk képesek voltunk egy erős kezdésre!

Jelenleg nagyon keményen dolgozunk azon, hogy a fanklubot nemzetközileg elterjeszthessük. Reméljük, hogy a tengerentúli rajongók számára is elérhető lesz a csatlakozás a közeljövőben. 

Ha szeretnél belépni a C.W.I.F.-be és többet szeretnél tudni róla, hogyan lehetsz tagja, kérlek kattints az alábbi linkre. 
A jövőben tájékoztatni fogunk, amint a hivatalos regisztrációk megkezdődnek a tengerentúli rajongók számára.

Kattints ide, hogy elérhesd a C.W.I.F. weboldalát!!
(Megj.: Ez a link már nem működik, hiszen a C.W.I.F-ből lett a MYVCREW. A csatlakozásról itt olvashatsz. - Efi)

Minden nap újabb lépéseket teszünk, hogy a C.W.I.F.-et a lehető legizgalmasabbá tegyük a rajongóknak még Japánon kívül is. Köszönjük türelmeteket és megértéseteket.

Reméljük, hogy hamarosan hallunk rólatok!!!!

Tisztelettel,

J-glam Inc. Személyzete

_________________________________________________________________

2009. július 9., csütörtök

00:39 – Egyek vagyunk.
Aktuális hangulat: kalandos

Hé, srácok, hogy érzitek magatokat a szerencse napján, 07/07-én?

Rohadt nagy hőhullám van itt Tokióban… olyan forró, hogy a tejút mélyére akarok merülni az égen.

Ahogy tudjátok, a hivatalos rajongói klubom, a C.W.I.F. életre kelt.

„Co-miyavi Worldwide International Family”

Ahogyan a név is mondja, remélem, hogy nagy és szerető család leszünk, ahol nem lesznek akadályok a nyelvek, vagy kultúrák közti különbségek miatt.

Az lenne a legjobb, ha egy napon létrehoznánk találkozásokat a Co-miyavik között.

Azt szeretném, hogy a japán rajongók nézzenek körül ebben a varázslatos világban olyannyira, hogy a többiek is megtudják, milyen csodálatos is a japán kultúra.

M
_________________________________________________________________

2009. július 21., kedd

19:39 – Szivárvány!
Aktuális hangulat: meghatott

Néhány napja, amikor felnéztem az égre, különösen szép volt.



Így hát kijöttem, és nagy hirtelen ez a varázslatos szivárvány bukkant fel.


Remélem, hogy az irántatok érzett szeretetem kiáradt rátok ezen a szivárványon keresztül.

… És utána, ez a kicsi is feltűnt!



Látjátok azt a vékonyka szivárványt a nagy mellett?

Az a pillanat nagyon megérintett.
Hiszem, hogy ez a hamarosan születendő gyermekem miatt történt.

Apropó, holnap napfogyatkozás!
Aludnom kell!!


M
_________________________________________________________________

2009. július 30., csütörtök

06:11 – A lányom!!
Aktuális hangulat: imádott

Kedves Co-miyavik világszerte!

Köszönöm a kedves üzeneteket és kommenteket!

Az imádnivaló gyerekem végre megszületett tegnap, július 29-én, 16:40-kor 20 órányi vajúdás után.

És hagy kérjek bocsánatot, amiért ilyen későn osztom meg veletek a hírt, de miután hazaértem tegnap éjjel, egyből kidőltem…

De most már reggel van, és még mindig nem vagyok képes elhinni, hogy apa vagyok.
De biztos vagyok benne, hogy ő az én lányom!!

Kérlek, fogadjátok be a lányomat a Co-miyavi családba.
Sok szeretetet kívánok nektek is, srácok!!

M



Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése