2015. szeptember 21., hétfő

Összefoglaló a francia rádióműsorról

Miyavit 2015.09.21-én vendégül látta a párizsi JAPANFM, online hallgathattuk az angol-francia műsort. Az alábbiakban egy rövid összegzőt, leginkább az adásban elhangzott idézeteket olvashatjátok. 
A műsort ezen a YouTube linken akármikor visszanézhetitek: https://www.youtube.com/watch?v=8g-4YXUGnhY&sns=tw


-      -  Bár MYV jet-laggel küszködött, mégis nagyon örült, hogy ott lehetett ezen az interjún; nagyon tiszteli a franciák művészet iránt való viselkedését.

„Néha nagyon nehéz másnak lenni, mint a többiek, akár suliban vagy, akár a munkahelyeden. Néha úgy érzed, neked is ugyanolyannak kell lenned – de igazából nem muszáj.”

 - Nashville-t a zene világvárosának nevezte.

„Nashville olyan volt számomra, mint egy templom vagy szentély. Imádkoztam, mikor odamentem. Minden egyes alkalommal. Tudom, meglehetősen furán hangozhat, hogy egy ázsiai srác ott imádkozik az úton, de számomra ez egy nagyon spirituális hely volt.”

„Az élet egy állandó tanulási folyamat. Fejlődj tovább! A rajongóim tudják, hogy már nagyon messze kerültem attól, aki akkor voltam, mikor elkezdődött a karrierem. Felelősségemnek tartom azt, hogy izgalmat nyújtsak. Tudjátok, az izgalom reményt hoz magával. Az emberek nem azért hallgatnak zenét, hogy elszomorodjanak, vagy keserűek legyenek. Azért hallgatnak zenét, hogy jól szórakozzanak, hogy jól érezzék magukat. Ez az, amit tenni akarok. Minden alkotásom kulcsa az izgalom, az izgatottság.”

„Az élet egy kihívás. Nehéz. Minden egyes alkalommal ideges vagyok, amikor kihívás elé állítom magam. Nagyon félek, értitek. De ugyanakkor ez az élet egyik legszórakoztatóbb része is. És ezt akarom megosztani a rajongóimmal és azokkal, aki nagyon-nagyon régóta támogatnak.”

Így érzett a gitáros a 2014-es SLAP THE WORLD TOUR után:
„Őszintén szenvedtem a turném után, mikor Los Angeles-be költöztem. Igazi fordulópont volt az életemben. Különböző szokások, más kultúra, más rendszer… Roppant nehéz volt számomra. Sírtam, komolyan. Olyan sok felelősséget éreztem a vállamon… De nem állok meg. Soha nem fogok eltántorodni attól, hogy megvédjem a családomat, a barátaimat, a személyzetemet, a rajongóimat, akik hisznek bennem. […] Mindent megteszek, amit csak tudok.”

„Nem menthetem meg magam a gitárommal, ha fegyveresek tartanak felém, de a zenével éppen tehetünk valamit.”

A műsorban volt egy kis szünet, mely alatt a következő dalokat játszották le:
DAY1
HORIZON
LET GO

A műsor végén leadott dal:
THE OTHERS

Fordította és összeállította: Efi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése