2015. szeptember 29., kedd

MySpace Blogbejegyzések - 2009. augusztus

2009. augusztus 01., szombat

06:37 – Annyira „Lovelie”!
Aktuális hangulat: imádott

Köszönöm az imádnivaló kommenteket a sok-sok különböző helyről!

Hagy hirdessem meg az egész világnak a nevét.

Reméljük, hogy a kislányunkat képesek lesztek szeretni majd, és ő is szeretni fog titeket, ez a születésének értelme, ezért született.

Ezért 愛理 „Lovelie”-nek neveztük el.
愛 – ez jelenti a szerelmet/szeretetet,
理 – ez pedig az okot/értelmet/lényeget.

„A szeretet lényege”

Egy középső nevet is adtunk neki.

„Lovelie Miyavi Ishihara”, mint egy amerikai.

Légyszi, adjatok neki sok szeretetet és puszit!!

Mindenkinek van joga szeretni és szeretve lenni, nem csak egy embernek. Ugyanakkor a boldogság olyan dolog, amit meg kellene osztani. Egy család akarunk lenni, ahol meg tudjuk osztani a szeretetünket és boldogságunkat mindenkinek körülöttünk, hogy ők is érezhessék ezt a boldogságot.

Kezdjük azzal, hogy szeretlek.



M
_________________________________________________________________

2009. augusztus 12., szerda

14:38 – MYV-től
Aktuális hangulat: művészi

Heyhey, már egy ideje nem írtam.

Köszönöm mindenkinek, a lányom igazán jól van, és nagyon gyorsan nő!

Néhány napja elválasztottak tőle, hogy a munkámra tudjak koncentrálni, úgyhogy újabban csak a róla készült képpel vagyok képes túlélni ezt az időszakot. Lol. 



M


(Sajnos nem tudtam megszoptatni.)


Bárhogyan is, MIYAVI vagyok.

Alig várom, hogy zenélhessek nektek a színpadon!
_________________________________________________________________

2009. augusztus 28., péntek

12:18 – VÉGE A NYÁRNAK
Aktuális hangulat: érzelmes

Már megint eltelt jópár nap, kedveseim.
Élvezitek a nyarat?
(Habár nem várom el tőletek, hogy olyan jól érezzétek magatokat nélkülem, lol.)

Csak észrevettem, hogy már majdnem vége a nyárnak.

Ezen a nyáron nem aktívkodtam annyit, mint MIYAVI úgy általában.
De biztosra veszem, és szerintem ti is tudjátok, hogy ez a nyár nagyon sokat jelentett nekem.

És még mindig nem vagyok képes elhinni, hogy ez a jövőm nagy részét ki fogja tölteni.

De azért köszi, hogy ti hisztek bennem.

Viszlát addig, amíg majd a színpadról látlak titeket! 



U.i.:

A C.W.I.F. tagsági kártyák épphogy csak megérkeztek ide és megkaptam a sajátomat, amin a 382-es szám szerepel!!

Plusz ez az első eredménye annak, hogy a hivatalos értesítések, közlemények is befejeződtek.
Úgyhogy csak várjatok, amíg az egész világon elterjedő fanklub végül elinduljon :-)   






M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése