2015. szeptember 29., kedd

MySpace Blogbejegyzések - 2009. június

2009. június 5., péntek

07:07 – DÉL-AMERIKA, JÖVÖK!!
Aktuális hangulat: aggódalmas

Nagyon szomorú voltam, amikor hirtelen eltörölték a svédországi műsort, ami múlt hónapban lett volna.

Hallottam az elkeseredett reakciókat a svéd rajongóktól, még így is, hogy a törlés oka elkerülhetetlen volt. Ezért megkértem a rendezőt, hogy adhassak egy extra koncertet.
Így most mindenkivel megerősítettem a bejelentésem a svéd koncertemről. Remélem, hogy örültök neki, srácok.

De van valami más is…

Ha megpróbálunk extra műsort adni Svédországban a turné alatt, nem tehetjük meg azt, hogy nem adunk 6 egymást követő koncertet különböző országokban.

Ez teljesen az első ilyen élményem lesz és nagyon ideges vagyok, mert nagyon meg fogja erőltetni a torkomat…
Adjatok az erőtökből és pumpáljatok majd a hangotokkal a koncerteken.

És mind készen állunk, hogy újra megtámadhassuk Dél-Amerikát!!

Kérlek mindenkit, reménykedjetek, hogy nem fogok meghalni, mielőtt Dél-Amerikába érnék.


M
_________________________________________________________________

2009. június 21., vasárnap

20:47 – BOLDOG APÁK NAPJÁT
Aktuális hangulat: hálás 

A hétvégen volt egy fotózásom, hosszú idő után először.

Hétköznapokon hajszol a rengeteg munka és szorít az idő a C.E.O.-val. Úgyhogy most teljesen azt érzem, hogy csak a hétvégéken vagyok zenész. *sír*

TÖBBET AKAROK GITÁROZNI!
Még az agyamban is ezt ordítom, csak ennyit tehetek most. És amit még át szeretnék élni, az az, hogy haladjak előre ezekben a zsúfolt és mozgalmas napokban.

Mindig ráébredek arra, hogy az élet egy állandó tanulórendszer a mindennapi életben.

Tanulni, nevetni; egy oldalon akarok lenni veletek, srácok.

És rájöttem arra is, hogy számomra a múlt vasárnapi apák napja volt az utolsó, hogy valaki fiaként éltem át, mert jövő évben apa leszek!

EL TUDJÁTOK HINNI?

Én még mindig nem, és néha izgatottá tesz ez a gondolat, ember…

Mellesleg mindenki felkereste az apját és kifejezte neki a háláját? :)  



M
_________________________________________________________________

2009. június 26., péntek

14:33 – Nyugodj békében
Aktuális hangulat: hálás

Mindig elgondolkozom azon, hogy vár-e ránk egy másik élet a halálunk után, és biztos vagyok benne, hogy nem fogom megtudni, amíg el nem érkezik az a nap.

Legalább mosolyogni akarok abban a pillanatban, mikor lehunyom a szemem és a mennybe megyek.

Remélem, hogy ő is ezt tette.


Nyugodj békében.



M

(Megj.: Michael Jackson halálára utal. Melody is írt akkor egy blogbejegyzést, amit itt olvashattok el. - Efi)



Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése