2015. június 16., kedd

Miyavi a 14th Addiction divatbemutatón




TERUKI (designer): Hogy ismertem meg Miyavit? Kb. 5 éve történt. Régóta szeretem a zenéjét és elmentem egy koncertjére, ami New York-ban volt; meg akartam kérni, hogy lépjen fel az üzletem nyitóalkalmán Japánban. Így felvettem vele a kapcsolatot, és azóta valójában nagyon jól kijövünk egymással. Ő is egy művész, olyasvalaki, aki kitárja szárnyait a világ felé. Ezért van az, hogy ugyanolyan energia van bennünk.



MYV:  Nagyon boldog vagyok, hogy a munkásságában nyújthattam előadást barátomnak, Terukinak. Gitárosként a gitárommal akartam átadni az üzenetét és az ő világát a közönségnek. A fellépés nem volt megrendezett, improvizáltam. Egyszerűen csak engedtem, hogy a játékom az érzéseimet, a kollekció által kialakított légkört és a közönséget kövesse. Ha azt mondod, "divat", általában a hatása alá kerülsz, mivel ez a trendről szól és arról, hogy ragyogó legyél. De a divatban az is nagyon fontos, hogy sztoikus legyél és mindig kihívd saját magad a kreálmányaiddal szemben, éppúgy, mintha magaddal vívnál harcot. Művészként bennem is ugyanez az érzés van meg.

Nézd meg vagy töltsd le az előadását itt:

Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése